9/4-10 mitt liv äe piss

Asså sorry men jag känner att jag måste skriva av mig lite tror jag.



mitt liv äe fan piss blir anklagad för snatteri och massa sen typ får man gå till rektorn bara för det som värkar lyssna på skvaller ;/ aja sen typ börjar jag bli skit trött på mitt liv så jag blir trött hela tiden typ som om jag skulle vela sova bort allt ''( har typ förlorat bäste vän  pga alla vuxna jag ska bäretta hur:
joo set börja med att Min lärare ringde till min bästa väns mamma och börja fråga massa om mig!
sen typ skulle mamma gå och fråga min bästa vänns mamma vad det var min lärare hade frågat och hon svarat då börja min bästa väns mamma typ ljuga om massa saker så då gick mamma och jag hem då bärettar min bästis mamma till skolan att mamma hade slutit upp dörren och börjat skrika,kasta  sakerpå /i min bästis mammas  lägenhet som inte stämmer sen hade min bästis mamma Amanda sakt /hittat på massa om min familj :'(
då vart allt cp sen börjar alla lärare typ ta in mig på möten!?
och sen  dampa hela min värld
du äe jag typ aldrig med min bästis och jag mår så dåligt av att jag int får vara med henne så då har jag skit  tråkigt på dagarna så jag vart/äe jätte sur och trött hela tiden så jag får damp på ingenting !
och nu händer också massa skit som jag inte vill bäretta '')

bäste vän och jag l
                          v









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0