Åå

Ännu en dag till...men aja så får det vara
i dag var det skola och sånt men sen typ kom johanna :O
aa asså jag vill typ inte vara med ngn längre allt äe ju fan upp och ner!
för typ 3-5 månader sen var man lycklig med En bäste vän med det pajades )'''';
sen typ händer massa saker jag inte får säga men jag har sakt till vissa endå!
och sen typ äe det as tråkigt i skolan!
Men i morrn i skolan ska man typ till skolan då Smart ungdom aa asså det äe några
som kommer prata om narkotika ,alkohol och tobak sen ska man tydligen få se en film
men det får man se hur det blir..
och hemma så typ nördar jag dator och det gillar inte mamma och pappa för jag måste
sitta i köket bara för jag måste ha internet så nu får jag typ inte sitta vid datorn längre ..
eller joo men typ inte lika mkt :(

asså jag kan ngn förstå hur jag mår?
Svar:nee..
varförr ska man leva?
Svar: för föreldrarna ville ha barn... :)
men varför ska livet  vara så svårt?
Svar: jo för jag har gått fel vägar man ska gå den raka
men jag går den krångliga vägen så nu kan jag aldrig rätta till det!





FUCK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0