F*ck

Asså vad fan äe det här ?!
mitt liv äe helt upp och ner, äe det meningen att livet ska vara så J*vla svårt?
på kvällarna kan jag tillomed gråta mig tillsöms p.g.a ärligt för millan äe inte här längre
fy fan vad millan fanns för mig ....
Ska jag aldrig kunna glömma allt jag skriver ner min sorg på papper ,datorn och mitt hjärta
Fy fan mitt liv utan millan fungerar tip inte ... Bara för jag inte kan skratta och ha kul utan henne !
okej jag kanske inte visar att jag mår så jävla piss utan henne men hade jag gjort det hade ju allt
varit upp och ner ...
ddet kommer aldrig bli millan och jag igen !
vi har typ över 1000 minnen bara på nästan 1 år !
millan jag kommer aldrig glömma deej
men jag klarar inte mkt längre , i skolan fattar jag typ inget medans jag gör det !
varför ska detta just hända mej?
äe det bara för jag ska må dåligt?
har aldrig trott på gud men va fan just nu ber jag fan till han att han ska fixa allt , att allt ska vara
som förut allt var underbart!
asså jag kan ju fan inte prata med ngn om detta inte med ngn inte ens mamma så jävla deppad äe jag !
jag kan inte lita på ngn längre ! i skolan går allt piss!
har jag gjort ngt så jag skulle försjäna detta ?
kan ngn svara på det här?
jag kan ju fan inte tänka posetift ens !
FAN...............................................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0