Min sega dag **)

asså min dag har varit trög börja med att man skulle vakna 06.30 för att bada men eftersom man äe så smart så ställer man inte klockan på ringning :) så jag vakna av att sanna gjorde ngt tror hon packa sin väska .då man fråga vad klockan var då hon säger 07.20 jag bah men jaha då gick jag upp så var jag tvungen att ducha ); sen typ skynda sig att fixa sig för man var ju tvungen att gå till skolan ! sen typ fryser man igäl när man går dit sen typ hade man idrott ,rast,sv,lunch,rast,so då jag och villy skulle skriva ut fakta om karl den 12 sen fick vi inte alla sider så vi försökte typ skriva ut flera gånger men det gick inte sen så typ skulle vi hämta fröken för att det inte gick och hon tästa typ 20 gånger sen tittar hon på skrivaren då fanns det inga papper då fyllde hon på med papper och sen gick hon iväg då vi fick allt vi hade tryckt ut det kom sammanlagt 63 papper :) för vi hade tryckt några gånger :) Då kasta vi 59 papper för vi tog 4 papper som vi saknat, sen typ hade vi rast igen i 10 min sen typ hade vi reflektion som man svara lite snabbt på alla frågor hehe.... sen kommer man hem sätter sig vid datorn och mamma kom hem då typ börja jag må as dåligt det känndes som om jag skulle svimma sen efter det börja det göra as ont i magen och det kändes som om jag skulle spy och jag frös så jag stängde av datorn och lämna den i rummet och då gick jag och la mig men sen sov jag typ 1 timma för jag vakna av att mamma ringer på min telefon för hon trode inte att jag var hemma för jag skulle hem och äta men då kommer jag ut ur rummet och typ frågar varför hon ringer mig då vart hon typ as rädd :) då äe det sanna som har sakt till henne att jag var med johanna men det var hon för sanna och johanna var nere på stan aja sen åt man iallafall och sen typ gjorde man engelska läxan och sen tog man ett bad typ i 1 timma .och nu sitter  man vid datorn och nyss skulle jag sätta mig i min säg då jag tappar datorn i golvet hehe
men den fungerar ju bättre nu ;)
aja ska gå och spela wii nu tror jag.



Puss puss **)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0