Äe inte hemma!

hejsan alla där ute har inte bloggat i dag förns nu för jag skulle det när jag hade vaknat men sanna väckte mej och sa att vi skulle dra te tuna park så jag typ han bara klä på mej och sen drog vi.... dock hittade jag ingenting eller jo men det var en bok haha kostade 150 kronor men i strängnäs tror jag att den bara kostar 99 kronor så någon dag i veckan ska jag dra ner på stan och köpa den ;) men sen efter det så drog vi te donken<3 vi tog drive in och då typ där man hämtar ut maten i den dör luckan så typ bah ni har köpt blablablabla mamma bah nej blablabla eller jaa hon sa ju vad vi hade köpt och inte bla bla bla men jag vet inte vad hon beställde men sen så fick vi vår mat och åkte en bit då petri min bror börja öpna för att ge mig och sanna vår mat men vi hade fått fel mat endå vi köpte typ 2 någonting men fick två andra för bilen bakom skulle ha det men då har väl dom vått våra hamburgare ;( och jag hatade dom vi fick och ingen idé att vända när vi hade kommit så långt så jag fick ingen hamburgare men var ju endå inte så hungrig så åkte te mormor och åt hos dom sen typ åkte åkte jag mormor och sanna te öb och då köpte jag bara 4 filmer och ett lås till skåpet för jag börjar ju skolan på måndag :( men dom flästa har ju börjat :( men men johanna kan man inte vara med för hon ska åka med sin klass och paddla och sen sova i skogen ! så hon kommer hem på fredag "suck" men men............ aja men ni kan ju anteckna att min fot äe svullen och jag har as ont fasten jag inyte har gjort något med den :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0