dålig uppdatering (IGEN)

hejsan alla där ute!
vet att jag typ inte blogga i går och så men kunde inte för jag är hemma hos mormor och morfar
så det här blir också ett snabbt inlägg ! men jag vakna för en halv timma sen avv att mamma ringde att hon skulle hämta mej om en halvtimma så jag måste skynda mej , jag har ju inte ens packat men aja det första jag ska göra hemma äe och ta en dusch för aa men sen ska jag på kalas -.- men men inga kommentarer haha men min mobil äe död så jag kan inte svara på sms eller om ni ringer för jag glömde ju laddaren hemma "suck" men
jag sa ju att det skulle bli ett kort inlägg så ska dra nu ses sen  eller jag skriver mer i kväll och förhoppningsvis
senare efter jag har varit på kalaset ;) jag hissar att johanna kommer hem i dag men dissar att skolan börjar på måndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0