:/

hejsan alla?!
idag är det värkligen inte min dag .... gick och la mej typ 23,56 eller någon men jag hade otroligt svårt att sova ?! så jag somna inte förns halv 4 ! och sov bara 7 timmar så nu är jag jätte trött men om jag går och vilar så kan jag inte sova i kväll ! och i morrn äe det söndag :( och må  måndag börjar jag skolan INTE KUL! men men ska möta wilma på måndag så vi drar tillsammans te skolan ;) men i dag så fick jag val ångest för att färja håret slitter faktiskt på håret så nu fick jag välja, för jag sa ju att jag skulle vara blondin i någon månad till men inte längre för blond ska jag inte vara under vintern ! fattar ni? ja asså jag fick välja om jag skulle göra mer slingor eller vara brunett . Mer slingor=jätte blont hår, nej tack så alltså ska jag färja håret i morrn  ;) men då blir det ju brunt för jag fick bara färga håret 1 gång innan vintern :) men men hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0