.

hejsan har inte bloggat på väldigt länge :/
men började ju skolan i måndas så har inte haft ork eller tid !
men fy fan vad trött  jag har vart på sistånde men men och denna vecka äe det min tråkigaste
vecka på månaden :( Jag äe helt förvirrad för i skolan med alla salar men hittar för det mesta 
och jag och millan prillan börja dela skåp i fredags för hon fick inte upp sitt lås så vi sprang te en lärare
och sen typ tog hon sin mapp hon skulle ha sen efter det så stängde hon det och skulle testa och öppna det igen
men det gick inte så vi fick hämta den läraren igen men efter det tog hon ut alla mappar hon skulle ha hela dagen
och så fick vi springa och leta efter en annan lärare för jag var ju tvungen att ha min extra nyckel som millan skulle ha men vi hitta aldrig lollo så vi sprang  te tomas och då släppte han inn mej i lollos sal så jag hämta den sen fick millan den och nu delar  vi skåp för millan vill det<3men men :)

haha alla kan ju antekna att i skolan på typ alla mina mappar står det adam för han tyckte alla skulle skriva det :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0