Hej<3

i dag har jag inte bloggat något förns nu !
men det äe för jag vakna upp hos johanna att det plinga på dörren...
så jag gick och öppna och då stod Sanna där bah du ska hem för vi ska dra te
eskilstuna ...... jag bah aha vänta lite sen typ hämta mina ssaker och sen drog jag hem
men vafan tvungen att duscha innnan för vem vill se cp ut och gå med flottigt hår och allt?!
så jag duscha sen typ tog en maka ;) men sen åkte vi !! så jag köpte nya skor ;) haha dom
var baby blå !tihi men jag fastna för färgen även om det inte äe snyggt på skor och sånt men var
ju bara tvungen att köpa dom ;) men sen gick vi in på hemtex och köpte något till gardiner  !
och sen gick vi in på kaphal och då hitta jag ett par till jeans tights (stavas) men aa sen gick vi in på
gina trico och tittade men hittade inget , den vare mot strängnäs igen då ;) då vi stanna till på willy´s
och handla för vi skulle äta taco "mums" jaa sen kom vi hem och då började mammie med maten !
och sen typ kom Johanna te meej<3 så vi typ satt vid datorn och sen drog vi ut , hon ville att jag skulle
sova hos henne men jag varken orka eller fick inte för pappa för han såg väl att jjag såg helt slut ut (;
men sen typ var vi ute en stund till och sen drog Johanna hem så då vare ingen idé att vara ute så drog
in jagg med  och nu sitter jag här och skriver att för er :) men nu ska jag dra så vi ses <3

Kommentarer
Postat av: dd :)

hahaha johanna (:

2011-03-26 @ 21:22:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0