hejsan

förlåt att jag inte blogga i går kväll eller i dag på morgonen men det var bara för jag sov hemma hos Johanna och som ni vet har ju hon ingen dator ;( och min dator var hemma och så men vi typ titta på tv och sen så gick vi ut och plocka plommon ;) som så klart var meningen att äta men johanna börja kasta alla i marken då det var en j*vla tant som bah plockar ni dom bara för att ni ska kasta dom på marken de äe väl jävligt onödigt johanna bah ja'? sen sprang jag in på parkeringen och börja as garva hahaha sen kommer johanna också och as garvar sen var vi på väg till buss kuren och sitta där men då kommer någon bah äe fnitter tjejerna ute nu? vi börja ju as garva igen då typ gick vi in te johanna och titta på tv :) sen gick vi och la oss , sen typ vakna jag vid typ halv 1 jag bah kul hela dan äe ju snart förbi :( men då väckte jag johanna då skulle vi gå te maken för att köpa mjölk för vi skulle göra pannkakor ;)men då var mjölken slut  och varken jag eller johanna orka gå ner på stan för det var as varmt ! så jag gick hem och sen typ skulle jag åka och hälsa på mormor och morfar för dom kom hem från finland i går kväll ;) så då åkte jag dit och nu kom jag precis hem eller jaa för en timma sen så ni märker nog att jag inte har haft tid att blogga  :(
men snart ska jag äta så vi kanske hörs i kväll ;) puss och kram vi ses på stan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0