sjukt pinsamt :)

haha hejsan alla bloggläsare ;)
i dag skulle jag och johanna se på bio som ni nog vet :)
haha jaa hon hade bio biljett från första början ni vet vad jag menar...?!?!
men dom tog inte emot såna ;( så och ringde massa folk hahah nej men
typ hennes mamma att hon skulle komma med pengar te henne hahaha ;)
men det kunde hon inte ! så johanna bah aa jag ska fråga om jag kan betala efter bion
asså att hennes mamma skulle komma ner när en slutade och det fick hon eller jaa
hon låna lite pengar av meej så det sakna bara 2.50 kr haha sjukt pinsamt var det för det var lixom typ sju som bah stod och kolla jag bah öööö! aja sen när vi kom in i bio så skulle man ju gå och sätta sej haha då var det knäpp tyst sen typ några rader framför oss böja ett par typ hångla sen typ prata dom på att annat språk bah habalababa haha nej men jag vet inte aja  sen efter det var det hem då :) aja hej då :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0